U bent hier

 

Service desk officer

GIAL, de technologische partner van de Stad Brussel, zoekt een Service desk officer (m/v).

De functie

Het team Service Desk & First Line bestaat uit 15 medewerkers, die het eerste contactpunt vormen met de 8.000 werkposten van de Stad Brussel.

U bent het eerste contactpunt (telefoon, e-mail, skype) met de klanten en meer bepaald met de klanten die tijdens het telewerken problemen ervaren met hun werkpost.

  • U analyseert de vraag, registreert die en probeert een oplossing te vinden.
  • U zorgt voor de klantentevredenheid en leeft de verbintenissen tegenover de klanten na en staat in voor de opvolging conform de SLA's.
  • U verwijst de vragen door naar de bevoegde teams en zorgt voor de communicatie met de klant.
  • U bevestigt de toegangsconfiguraties aan de klant en u staat zelf in voor bepaalde configuraties en installatie van software.
  • U deelt uw ervaringen en cases met uw collega’s. u houdt de documentatie ervan bij als input voor een toekomstig KB en FAQ.

Vereiste opleiding en ervaring

  • U behaalde een bachelordiploma in informatica.
  • U bent bijzonder geïnteresseerd in IT.
  • U beschikt over basiskennis van Windows (Office).
  • Een gelijkaardige ervaring is een troef.
  • U hebt een zeer goede kennis van de twee landstalen.

Vereist profiel

  • U bent vlot in telefonische contacten.
  • U houdt ervan te helpen en diensten te verlenen.
  • U bent nauwgezet bij het invoeren van gegevens.
  • U bent luistervaardig en u begrijpt de behoeften van de klant en kunt ze analyseren.
  • U neemt initiatief en doet verbeteringsvoorstellen.
  • U kunt in team werken en samenwerking stimuleren.

Informatie en solliciteren

GIAL – Human Resources
Émile Jacqmainlaan 95 – 1000 Brussel | www.gial.be
T. 02 229 54 00 – F. 02 229 54 54 – E. jobs@gial.be

Solliciteren: enkel via www.gial.be/nl/kandidatuur