U bent hier

 

Support center officer (M/V)

GIAL, technologiepartner van de overheden en informaticacentrum van de Stad Brussel, zoekt een support center officer.

Uw functie

Als support center officer binnen ons team Operations & Infrastructure:

  • buigt u zich over de tickets (verzoeken, incidenten, taken) die door de call desk zijn aangemaakt;   
  • analyseert en behandelt u ze naargelang hun prioriteit;
  • bezorgt u de klanten materiaal en leert u hen dit te gebruiken;   
  • stelt u technische procedures op;
  • bereidt u software voor en installeert u deze, herstelt u de hardware, configureert u het IT‐materiaal(tablets, pc's, Mac's, printers, Switch, smartphones, ...);
  • test u specifieke oplossingen en brengt u deze in de praktijk;
  • staat u van tijd tot tijd een klant aan de telefoon bij.

Uw opleiding & ervaring

  • U hebt een bachelor in IT en u hebt minstens 2 jaar ervaring op het gebied van technische ondersteuning.
  • Een Microsoft‐ en Mac‐certificaat is een pluspunt.
  • U hebt een uitstekende kennis van het Frans en Nederlands en bent vertrouwd met het Engelse technische jargon.
  • U beheert de specifieke technologieën voor deze functie.

Uw competenties

  • U bent nauwkeurig, gestructureerd en in staat om u aan deadlines te houden.
  • U heeft een luisterend oor en u bent in staat om de behoeften van de klant te begrijpen.
  • U neemt initiatief en stelt verbeteringen voor.
  • U ziet toe op de permanente kwaliteit van uw werk

Meer info? 

Contacteer: GIAL vzw
Emile Jacqmainlaan 95 - 1000 Brussel
jobs@gial.be

Kandidatuur: www.gial.be/kandidatuur

U kunt zich abonneren op de nieuwsbrief van GIAL om op de hoogte te blijven van nieuwe vacatures.